Copenhagen Pride Parade

Her kan annonceres for arrangementer uden for SUK

Copenhagen Pride Parade

Indlægaf le diable angélique » man aug 14, 2017 21:13

Ses vi til årets Pride Parade d. 19. august?

Dette er ikke et Klub Suk arrangement men måske er der flere, som overvejer at deltage? Foreningen SMil går i alle fald med i optoget og det samme gør Manifest. Jeg er sikker på, at alle er velkomne hvis man ønsker at være med.

Det seksualpolitiskr budskab er i alle fald stærkt. Lige rettigheder for alle mennesker uanset seksuel orientering. I flere lande rundt omkring i verden bliver homo/trans/biseksuelle forfulgt, fængslet og sågar henrettet grundet intet andet end kærlighed til en af samme køn. Vi skal heller ikke længere væk end til Rusland eller Tyrkiet hvad angår risiko for anholdelse og vold til Pride arrangementer.

Er Priden kun for LGBT folk og sympatisører? Den skam fir alle seksuelle minoriteter. Også for spankos.

Det er en sjov dag med musik, fest, farver og folk i varierende grad af vilde outfits. Jeg tænker at jeg kommer. Hvis Suk folk har lyst til at mødes, er det da en oplagt mulighed. Jeg står sammen med SMil folkene på Frederiksberg Rådhus mellem kl. 12:30 og 13 hvor paraden begynder.

Kom og fest med os.
Senest rettet af le diable angélique tirs aug 15, 2017 17:07, rettet i alt 1 gang.
Jeg er ikke flabet - jeg er "alternativt høflig"
Brugeravatar
le diable angélique
Bestyrelsesmedlem

Profil: Kvinde, 31 år, Gift/i parforhold, København

Re: Cooenhagen Pride Parade

Indlægaf aida » man aug 14, 2017 21:20

Jeg har overvejet at tage ungerne under armen og tage derind - jeg vil så gerne vise dem et bredere verdensbillede end man oplever herude på landet :lol: Nu er de 6 og 8 og VED godt at mennesker er på alle mulige forskellige måder, så jeg tror de vil synes det er skægt.

Hvis jeg gør, så bliver det om formiddagen og så kigger jeg lige forbi og siger hej :D
Brugeravatar
aida
Klub Medlem
Klub Medlem

Profil: Kvinde, 42 år, Gift/i parforhold, Sjælland

Indlægaf shukriya » man aug 14, 2017 21:25

I'll be there - somewhere 8)

:cheerleaders:
shukriya
Gammel i gårde
Gammel i gårde

Profil: Kvinde, 26 år, Single, Fyn

Indlægaf Carmen » tirs aug 15, 2017 07:11

Jeg kan desværre ikke, men vil ønske jer der tager derind, en fantastisk dag :knus:

Kærlig hilsen
Carmen
„Når der er en du elsker, er alder, højde, vægt og afstand bare et tal“
Brugeravatar
Carmen
Formand/Kasserer

Profil: Kvinde, 57 år, Gift/i parforhold, Sjælland

Re: Copenhagen Pride Parade

Indlægaf le diable angélique » tirs aug 15, 2017 17:13

@Shukriya: Fedt! Jeg glæder mig til at se dig :hjerte:

@Carmen: Måske en anden gang? Jeg tænkte at jeg i alle fald ville nævne muligheden herinde.

@aida: Det lyder hyggeligt ;) Jeg håber at vi mødes. Angående de "små" så vil jeg lige nævne at SMils medlemmer ofte giver den ret meget gas med den kinky udklædning. De opfører sig pænt men det kan da give anledning til nogle farverige spørgsmål om hvorfor den søde dame går rundt med sin kæreste i hundesnor.
Brugeravatar
le diable angélique
Bestyrelsesmedlem

Indlægaf aida » tirs aug 15, 2017 22:30

le diable angélique skrev:@Shukriya: Fedt! Jeg glæder mig til at se dig :hjerte:

@Carmen: Måske en anden gang? Jeg tænkte at jeg i alle fald ville nævne muligheden herinde.

@aida: Det lyder hyggeligt ;) Jeg håber at vi mødes. Angående de "små" så vil jeg lige nævne at SMils medlemmer ofte giver den ret meget gas med den kinky udklædning. De opfører sig pænt men det kan da give anledning til nogle farverige spørgsmål om hvorfor den søde dame går rundt med sin kæreste i hundesnor.

Haha tak Lda, det er pænt at dig at "advare" mig ☺️
"fordi det synes de er sjovt" vil være mit svar. Der er squ nok særere ting at se end det - men sådan ER verden jo også, og det er jeg da mere tryg ved at udsætte dem for, end tv-avisen :wink:
Brugeravatar
aida
Klub Medlem
Klub Medlem

Indlægaf Jabjab » ons aug 16, 2017 19:39

Jeg har et drenge arrangement den lørdag, ellers var jeg helt klart taget til min første Pride Parade for at klappe og heppe.
Håber vejret bliver skønt og at hver og en, får kærligheden at føle, i alle regnbuens farver ;)
Brugeravatar
Jabjab
Klub Medlem
Klub Medlem

Profil: Mand, 47 år, Gift/i parforhold, København

Indlægaf le diable angélique » lør aug 19, 2017 21:26

Fantastisk Pride! Jeg har aldrig set paraden så stor. Der gik over halvanden time fra den startede til vi begyndte at gå ... der var crazy mange både foran og bagved. Super stemning og jeg fik mødt et par SUK'ere også. Tak til jer, som kom forbi og hilste på ;)
Brugeravatar
le diable angélique
Bestyrelsesmedlem

Indlægaf aida » lør aug 19, 2017 21:33

le diable angélique skrev:Fantastisk Pride! Jeg har aldrig set paraden så stor. Der gik over halvanden time fra den startede til vi begyndte at gå ... der var crazy mange både foran og bagved. Super stemning og jeg fik mødt et par SUK'ere også. Tak til jer, som kom forbi og hilste på ;)

Det var helt vildt - på vej hjem i bilen sagde min søn "øøj mor, jeg glæder mig til at fortælle mine venner om alt det vi så", så selvom han måtte have høreværn på, så var det en god oplevelse :lol: Hyggeligt at hilse på dig :)
Brugeravatar
aida
Klub Medlem
Klub Medlem

Indlægaf LilleMy » lør aug 19, 2017 22:24

le diable angélique skrev:Fantastisk Pride! Jeg har aldrig set paraden så stor. Der gik over halvanden time fra den startede til vi begyndte at gå ... der var crazy mange både foran og bagved. Super stemning og jeg fik mødt et par SUK'ere også. Tak til jer, som kom forbi og hilste på ;)

Fantastisk !!
Vi valgte at se paraden helt fra starten af.. Frederiksberg rådhus.. sammen med mine to teenage piger. Det tog over to timer før hele konvojen var sendt afsted. Efter en smule frokost på vej til Rådhuspladsen, mødte vi paraden igen... Vi blev hurtig enige om, at det er bedst at se paraden fra starten af.. nogen af grupperne var nået at blive splittede (dem som var til fods..) og der var (trods Pride Parades ihærdig indsats) nået at komme ret store huller imellem ved Vesterport..
Det var en ualmindelig skøn oplevelse med det vildeste LOVE energi. Min datter på 14 har allerede lagt planer til næste år hvor og hvordan hun skal være til stede.. :knus2:
Skønt, at lige nå et hurtigt knus, lda (på det tidspunkt meget velfortjent med begge ben op på vognen..)
SMil smuk og stærkt præsenteret, som gav mange gode snak med de unge damer.
:cheerleaders:
Brugeravatar
LilleMy
Klub Medlem
Klub Medlem

Profil: Kvinde, 45 år, Gift/i parforhold, København

Indlægaf Carmen » søn aug 20, 2017 05:02

Hvor er det dejligt at læse, at I havde en god dag og oplevelse :knus:

Jeg kunne jo ikke; og har egentlig heller aldrig før tænkt at det var noget jeg ville tage ind til, både pga. afstand, arbejde, men måske også fordi jeg ikke har kendt nogen, der som nu reklamerede for det. Det giver på en måde noget andet, når man er i et forum, og nogen man kender slår det op, og fortæller om det. Så hvem ved? Bare jeg når at opdage og kende til datoen i rigtig god tid næste år, så jeg kan nå at planlægge en lukkedag :D

Kærlig hilsen
Carmen
„Når der er en du elsker, er alder, højde, vægt og afstand bare et tal“
Brugeravatar
Carmen
Formand/Kasserer

Profil: Kvinde, 57 år, Gift/i parforhold, Sjælland

Indlægaf shukriya » søn aug 20, 2017 15:13

Jeg synes bestemt også det var en super parade. Jeg fik selv set paraden fra lidt forskellige vinkler og danset til musikken fra de forskellige vogne. Men ja hold da op hvor var paraden lang især den første halvdel :)

:snemand
shukriya
Gammel i gårde
Gammel i gårde

Profil: Kvinde, 26 år, Single, Fyn

Tilbage til Eksterne arrangementer