Gramserier under smæk?

Her kan annonceres for arrangementer uden for SUK

Gramserier under smæk?

Indlægaf hamjensduved » tors feb 11, 2016 22:55

Hej freaks ;-)

Hvordan har I det med gramserier under smæk? Jeg kan fx godt finde på at stikke en finger op og mærke, hvor våd pigen er, når hun ligger over mit skød og får smæk. (Hvis hun er våd, er det måske en ekstra grund til at straffe hende). Jeg nyder også at nusse hendes baller og måske lade en finger cirkle om hendes numsehul som en del af kontrollen/ydmygelsen.

Eller jeg lader hende præsentere sig for mig inden endefulden og føler på hele hendes krop, inden hun får smæk. For at vise, hvem der bestemmer.

Men hvordan har I det med den slags? Har nemlig en fornemmelse af, at mange af jer ikke vil blande det seksuelle sammen med smæk, mens det sker?

(Skal også lige siges, at jeg også smækker uden den slags berøringer. Kommer an på aftalen inden )
hamjensduved
Gammel i gårde
Gammel i gårde

Profil: Mand, 36 år, Gift/i parforhold, Østjylland

Re: Gramserier under smæk?

Indlægaf Tina » tors feb 11, 2016 23:04

Freaks!, tal for dig selv, søde Jens :knus:

Selvom jeg ikke er en freak, så kan jeg godt svare på dit spørgsmål alligevel. For mig kommer det an på situationen. Leger jeg med opdragelse og smæk, så ødelægger det min følelse af, at blive straffet, hvis jeg bliver kælet med samtidig, så der ønsker jeg det ikke.

Hvis jeg leger med lettere dominans eller sansesmæk a la SM, så nyder jeg det. Der bruges smækkene til at vække hele min krop og tænde mig seksuelt direkte, så der harmonere det rigtig godt med at blive stimuleret de frække steder samtidig.

kærlig hilsen

Tina
A Man Truly loves you when missing you is his hobby..
Caring for you is his job..
Making you happy is his duty..
And loving you is his life..
Brugeravatar
Tina
Gammel i gårde
Gammel i gårde

Profil: Kvinde, 52 år, Gift/i parforhold, København

Indlægaf shukriya » tors feb 11, 2016 23:06

Sådan noget gris er jeg umiddelbart slet ikke til....!

...Eller ok, måske har jeg en gang eller to haft en tanke om at blive berørt et mere intimt sted... Det er også sket at jeg har haft lyst til at røre mig selv under smæk... Men i virkeligheden kommer det meget an på situationen og sammenhængen...;)
shukriya
Gammel i gårde
Gammel i gårde

Profil: Kvinde, 26 år, Single, Fyn

Indlægaf le diable angélique » fre feb 12, 2016 21:51

Det kommer helt an på situationen for mit vedkommende - og partneren. Hvis jeg tænder seksuelt på den jeg leger med og hvis endefulden ikke handler om en reel afstraffelse, så synes jeg at det kan være frækt og lækkert. Hvis legen er lidt mere "alvorlig", vil jeg hellere ind i et mind-set hvor jeg skal fokusere på selve disciplineringen og smerten ... og så er virker det malplaceret og distraherende med gramserier.
Jeg er ikke flabet - jeg er "alternativt høflig"
Brugeravatar
le diable angélique
Bestyrelsesmedlem

Profil: Kvinde, 31 år, Gift/i parforhold, København

Indlægaf Goat Tyrant (slettet)
Mand, 32 år, Single, København
» tirs feb 16, 2016 08:30

Det med gramserier overlader jeg til hende. Jeg er den dominerende; jeg afstraffer og disciplinerer for at vise min kærlighed. Hun er den underdanige; hun underkaster sig, adlyder og kærtegner mig for at vise sin.
Når jeg har afstraffet hende, går hun på knæ og tilfredsstiller mig. Det viser mig at hun sætter pris på det :)
Goat Tyrant (slettet)

Indlægaf Tina » tirs feb 16, 2016 22:01

Hej Goat tyrant,

Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal tolke det du skriver, så nu spørger jeg ind. Med det du har skrevet vil det så sige, at du tolker leg med dominans og submission som noget, hvor du skal ende med at blive seksuelt tilfredsstillet, mens din partner skal nøjes med dominansen og evt. smækkene?
A Man Truly loves you when missing you is his hobby..
Caring for you is his job..
Making you happy is his duty..
And loving you is his life..
Brugeravatar
Tina
Gammel i gårde
Gammel i gårde

Profil: Kvinde, 52 år, Gift/i parforhold, København

Indlægaf Goat Tyrant (slettet)
» ons feb 17, 2016 00:01

Hej Tina :)

Der skam ingen der nøjes; vi får begge det ud af det vi ønsker.
Goat Tyrant (slettet)

Indlægaf Iron » ons feb 17, 2016 18:27

Super fedt emne, tror gerne jeg vil forsøge at deltage lidt :)

Personligt for mig, så handler det hele om situationen - Er den endefuld der blivet givet en straf og derfor disciplinerende ville mit fokus være på at uddele en så solid,genneført og retfærdig endefuld som muligt. Jeg har en tendens til altid at kærtegne min piges ende efter en endefuld, som en slags "Aftercare".

Hvis endefulden er erotisk og intet andet, så ville jeg nok rører ved min pige alle de rigtige steder imens jeg gav hende smæk
Brugeravatar
Iron
Gammel i gårde
Gammel i gårde

Profil: Mand, 21 år, Single og søgende, København

Indlægaf Jabjab » tors feb 18, 2016 12:03

Ordet gramseri klinger måske nok lidt negativt i mine ører.
Før i tiden var jeg mere tilbøjelig til at lade et par fingre lige strejfe de intime dele, men jo mere erfaring jeg har fået med min partners behov, jo mindre intimt bliver det. til gengæld har jeg skruet op for kærtegn af enden i "pauserne" og især, som Iron skriver det, i form af aftercare.
Med andre ord kommer det an på partnerens behov. Mit er under alle omstændigheder fuldt dækket ;)
Brugeravatar
Jabjab
Klub Medlem
Klub Medlem

Profil: Mand, 47 år, Gift/i parforhold, København

Tilbage til Eksterne arrangementer