Spanko! holder skolefest

Her kan annonceres for arrangementer uden for SUK

Re: Spanko! holder skolefest

Indlægaf le diable angélique » man feb 08, 2016 13:50

Clarissa skrev:Jeg regner bestemt også med at kigge forbi. Super initiativ, LDA!
Vh.
Clarissa

Fantastisk nyhed, Clarissa ;) Jeg vil glæde mig til at se dig!

Og uniq, jeg håber at du kan finde kørelejlighed herover. Dsb burde ellers næsten give en gratis-billet, når man tænker på hvor velopdragne Spanko-passagererne sikkert er bagefter.
Jeg er ikke flabet - jeg er "alternativt høflig"
Brugeravatar
le diable angélique
Bestyrelsesmedlem

Profil: Kvinde, 31 år, Gift/i parforhold, København

Indlægaf le diable angélique » tors feb 11, 2016 22:40

Flere har på forskellige sites efterlyst aftenens program, så det må vi hellere få offentliggjort:

Kl. 20 åbner dørene. Man betaler sin billet i entréen og kan herefter skifte tøj og træde ind i lokalerne, hvor der vil blive serveret en velkomst drink.

Kl. ca. 21 bydes der officielt velkommen af arrangørerne. Indtil da opfordres der til, at man mingler med de øvrige gæster, hygger sig, går i gang med at lege eller hvad der nu end føles rigtigt. Flere har måske ikke set SMils lokaler før, så det er en god tid at gå på opdagelse.

Herefter præsenteres fælleslegen, som på alle måder er frivilligt at deltage i. Det er en rigtig god måde, at bryde isen på og måske få sig nogle rigtig sjove/lækre/spændende oplevelser på et legende plan uden at der behøver, at være noget mere alvorligt eller forpligtende i det. Hvis folk ønsker at lege videre med hinanden derfra, så er det jo bare en success ;) Det er også helt ok, at holde sig udenfor, kigge på eller være sammen med egen partner imens.

Kl. ca. 22-22:30 stoppes legen og der tælles "point". Vinderen af legen vil få en lille præmie og det samme vil vinderen af "bedste udklædning" for både mænd og kvinder.

Herefter er der fri leg og fest. I aftenens anledning er vi yderst fornøjede over, at kunne afsløre at vi har et par særdeles strenge skoleinspektører, der gerne modtager anmeldelser af elev-forseelser. Inspektørerne har sit eget kontor og kan kontaktes via en frit tilgængelig formular.

Vi glæder os til at se jer!

Kinky hilsener,
Spanko!
Brugeravatar
le diable angélique
Bestyrelsesmedlem

Indlægaf shukriya » fre feb 12, 2016 22:48

Uff, jeg har set de anmeldelsessedler til skoleinspektørerne... Det kan godt være at det er tid til at opføre sig særdeles anstændigt... :?
shukriya
Gammel i gårde
Gammel i gårde

Profil: Kvinde, 26 år, Single, Fyn

Indlægaf le diable angélique » søn feb 14, 2016 12:04

Hold da op, en aften! Vi nær de 60 mennesker, hvilket er langt flere end hvad jeg kunne have drømt om. Stemningen var superlækker, der blev givet den gas i alle rum, kanter og hjørner og jeg har i alle fald mødt en masse nye spændende mennesker. Jeg er helt høj over oplevelsen og er især glad for, at have mødt flere Suk-folk til arrangementet. Det er ret sjovt, at møde folk dr har skrevet herinde i lang tid.

... Og hvor er jeg i øvrigt modbydeligt øm her til morgen. Det er et godt stykke tid siden, at jeg har været nødt til, at sove på maven, haha ;)
Brugeravatar
le diable angélique
Bestyrelsesmedlem

Indlægaf Carmen » søn feb 14, 2016 14:25

Tillykke med succesen :knus2: Lyder som en super aften.

Kærlig hilsen
Carmen
„Når der er en du elsker, er alder, højde, vægt og afstand bare et tal“
Brugeravatar
Carmen
Formand/Kasserer

Profil: Kvinde, 57 år, Gift/i parforhold, Sjælland

Indlægaf Clarissa » søn feb 14, 2016 16:54

Ja, tak for i går, LDA!!
Det var en meget fin aften med humor, leg og rummelighed - samt ikke mindst respekt for de mere generte deltagere (host, host …), som helst bare vil side og drikke drinks og sludre ;) Og dejligt at rende på et par SUKere også!
Venlig hilsen
Clarissa
Clarissa
Vejleder
Vejleder

Profil: Kvinde, 42 år, Single, København

Indlægaf Jabjab » søn feb 14, 2016 19:56

Kære Lda,

Vi vil gerne sige tusind tak for den varme modtagelse og for en super sjov og spændende aften. At se så mange smæk-interesserede på et sted overgik vores fantasi og forventning. :hop
Det er nogle flotte lokaler. Fint opdelt, så det er muligt, selv at skabe den oplevelse man ønsker eller lige er i humør til.
LilleMy og jeg var begge spændte og lidt nervøs ved ankomsten, men følte os hurtigt velkomne.
Fælleslegen var et sjovt påfund og selv om det i starten virkede lidt "farligt", så fungerede det helt efter hensigten.
Inden vi havde set os om, var klokken blevet midnat, og det var blevet tid til at lægge den trætte skolepige i seng. Øm ? Uhm…. :smack:

Det var i særdeleshed skønt at møde et par ansigter her fra SUK. Skønt vi aldrig har mødtes før, så gav det alligevel en lille form for tryghed at være blandt jer.
Arrangørerne har fortjent et ordeligt KLAP på skulderen ;)
Glæder os til næste gang, hvor vi håber at Jyllands bilen også når frem.

LilleMy & Jabjab :knus2:
Brugeravatar
Jabjab
Klub Medlem
Klub Medlem

Profil: Mand, 47 år, Gift/i parforhold, København

Indlægaf shukriya » søn feb 14, 2016 23:32

Ja, tak for en god aften :)
shukriya
Gammel i gårde
Gammel i gårde

Indlægaf le diable angélique » man feb 15, 2016 17:22

Hvor er jeg glad for, at I også har hygget jer. Som jeg sagde til et par af jer, så kan det være vildt grænseoverskridende at tage afsted til sådant et arrangement. Men det sværeste er nu engang, at komme ud af egen fordør. Når man først er til festen, så afmystificeres det hurtigt og man opdager forhåbentligt, at folk er virkelig søde og nede på jorden.

Jeg havde en virkelig lækker aften i alle fald. Der var en masse gode oplevelser, jeg fik mødt nye mennesker, havde en masse gode samtaler, jeg morede mig fantastisk og jeg fik genset nogle virkelig dejlige folk, som jeg ikke har set i årevis. Vi,havde en irer boende som jeg af gode grunde ikke kan se så ofte. Det er 6 år siden sidst men vi har holdt kontakten, så jeg var næsten helt rørt da jeg hentede ham på stationen.

Det må arrangeres igen - og jeg håber, at hende den lækre Shukriya vil være min højre hånd og medsammensvorne igen. Hvem ved. Måske må vi flytte festen til hendes del af landet næste gang ... Så kommer jydebilen måske også ;)
Brugeravatar
le diable angélique
Bestyrelsesmedlem

Indlægaf Nordjyden » man feb 15, 2016 18:02

Shit hvor ville jeg gerne have været med.

Forhåbentlig en anden gang. :)
Brugeravatar
Nordjyden
Gammel i gårde
Gammel i gårde

Profil: Mand, 32 år, Gift/i parforhold, Midt- og Vestjylland

Indlægaf le diable angélique » man feb 15, 2016 23:07

Nordjyden skrev:Shit hvor ville jeg gerne have været med.

Forhåbentlig en anden gang. :)

Jeg håber bestemt også, at du tager med næste gang! Men mon ikke, at der kommer rig mulighed for det? Vi satser på, at holde 2-3 fester om året.
Brugeravatar
le diable angélique
Bestyrelsesmedlem

Indlægaf shukriya » tirs feb 16, 2016 00:43

Ja vi skal helt sikkert afholde nogle flere arrangementer :hop
:wacky --> :nono --> :hmrf: --> :otk: :spanka :spank --> :sorry --> :knus2:
shukriya
Gammel i gårde
Gammel i gårde

Indlægaf le diable angélique » tirs feb 16, 2016 11:50

... Ok, jeg elsker seriøst den lille smiley-tegneserie! :hop
Brugeravatar
le diable angélique
Bestyrelsesmedlem

Indlægaf SweetPain » tirs feb 16, 2016 17:32

Tak for et forrygende arrangement - sikke en fest.
Vi havde en absolut fantastisk aften og glæder os allerede til næste spankingfest omgivet af ægte spankos.
SweetPain
Ny debattør
Ny debattør

Profil: Mand, 40 år, Gift/i parforhold, København

Indlægaf don.roi » fre feb 10, 2017 21:10

skulle der ikke snart holdes en fest igen :D jeg har fortrudt mange gange at jeg ikke tog med :)
don.roi
Gammel i gårde
Gammel i gårde

Profil: Mand, 33 år, Single og søgende, Sydjylland

Indlægaf le diable angélique » man feb 13, 2017 00:07

Heysan,

Det er bestemt intentionen at Spanko! skal holde flere arrangementer. Udfordringen er at gruppen styres af et enkelt SMilmedlem (gæt selv hvem) og der er en del arbejde involveret i at arrangere en fest af den størrelse som sidst. Shukriya var en KÆMPE hjælp sidst med alt det praktiske og jeg er sikker på at hun gerne vil lokkes igen. Men vi kan ikke bare sådan liiige holde møder osv når vi bor i forskellige landsdele.

Dertil kommer at jeg fx kun kender mit arbejdsskema 4 uger frem og at jeg har mange andre bolde i luften - blandt andet sport på lidt for højt plan end hvad jeg har tid til. Så det er helt sikkert mig, som er sløv til at finde en dato og lægge arbejdet i.

Hvis jeg skal lette måsen og finde ud af noget bliver det i alle fald ikke før til maj. Der er liiige et Europamesterskab osv der skal overstås først.
Brugeravatar
le diable angélique
Bestyrelsesmedlem

Foregående

Tilbage til Eksterne arrangementer