Krydsords konkurrence

Diverse konkurrencer, sjov og underholdning

Krydsords konkurrence

Indlægaf Carmen » tors apr 01, 2010 09:37

I medlemsgruppen kører følgende konkurrence, med nogle flotte præmier, som er beskrevet længere nede.

Her i den åbne del af forummet er der INGEN præmie, medmindre man melder sig ind, og som minimum betaler for ½ års medlemskab, hvilket vil sige 180,- kr hvis man er single - 360,- hvis man er et par.

Konkurrencen løber Maj måned ud. Så sidste frist for indsendelse af jeres bud, er Mandag d. 31/5 frem til midnat.

Der er 35 ord i alt. Hhv. vandret ( fra venstre mod højre ) Lodret ( oppefra og ned ) samt diagonalt ( fra øverste ventre mod nedderst højre )

Et enkelt ord på 2 bogstaver går igen 2 gange, lodret. Det er en fejl. Så regn det kun med én gang. Vi har bare et par kvikke medlemmer :lol:

Send jeres svar på
konkurrence@klub-suk.dk. Om i vil sende dem som billeder, hvor i markerer, eller i blot skriver ordene, samt om de er fundet vandret, lodret eller diagonalt, er op til jer selv.

resultatet lægges selvfølgelig ud her, i løbet af Tirsdag d. 1/6 :)

1. præmien: én overnatning i erotisk bed and breakfast - værdi 1200,- går til den der finder flest ord
2. præmien 5 timer i deres legerum - værdi 600,-til den der har næstflest ord.
3. præmie: Overraskelses præmie sponsoreret af Boutiqe-Marian :P

Kærlig hilsen
Carmen

Billede
Senest rettet af Carmen ons apr 21, 2010 12:37, rettet i alt 1 gang.
"At blive lykkelig ligger ikke i at eje meget men i at elske meget og håbe."
Brugeravatar
Carmen
Formand/Kasserer

Profil: Kvinde, 50, Gift/i parforhold, Sjælland/Bornholm

Indlægaf Carmen » søn apr 04, 2010 14:36

Som sagt, vi har nogle kvikke medlemmer :lol: Der er fundet ord, jeg ikke selv vidste af. Så der er reel 39. (Spændende om der dukker flere op, jeg ikke har været opmærksom på )

Men også god tid til at finde dem hvis man vil lege lidt med :wink:

Kærlig hilsen
Carmen
Brugeravatar
Carmen
Formand/Kasserer

Indlægaf Carmen » søn apr 11, 2010 13:58

Lille ændring i præmierne, da boutique-marian har været så søde at sponsorere en præmie.

Så 3. præmien ændres, så det nu ser således ud:
1. præmien: én overnatning i erotisk bed and breakfast - værdi 1200,- går til den der finder flest ord
2. præmien 5 timer i deres legerum - værdi 600,-til den der har næstflest ord.
3. præmie: Overraskelses præmie sponsoreret af boutique-marian.

Kræver som sagt stadig at man melder sig ind, og betaler kontingent for min. ½ år. hvis man vil have chancen for at vinde. Nu er kontingentet jo endda sat ned til kun 30 kr/måned 8) Men man er absolut velkommen til, også bare at løse opgaven for sjov, uden præmieret :wink:

Kærlig hilsen
Carmen
Brugeravatar
Carmen
Formand/Kasserer

Indlægaf Carmen » ons apr 21, 2010 13:06

Selvom jeg har lavet en liste over de 39 ord, som altså er den egentlige facitliste, ja så kan der sagtens være flere ord, som jeg enten ikke har haft i tankerne, eller som bare er opstået uden at jeg har tænkt over det.

Den originale facitliste, består af ord, som har med smæk/dominans at gøre. Men finder man andre/flere ord, så har de ikke nødvendigvis noget med emnet at gøre.

Min egen skønne mand har kæmpet en hård kamp, for at finde ordene, og har beklaget sig voldsomt over at jeg ikke ville hjælpe ham :twisted: Og jeg må indrøømme, at han har fundet rigtig mange ord, som ikke er på min facitliste :roll:

Og nu mener han gudhjælpe mig, at jeg bør have 10 smæk for hvert ord, han har fundet, som jeg ikke ville godkende, fordi de ikke stod på min facitliste :oops:

Kærlig hilsen
Carmen, der nok alligevel vil se frem til smæk med forventningens glæde, uanset hvad :teeter
Brugeravatar
Carmen
Formand/Kasserer

Indlægaf Nordjyde1984 » ons apr 21, 2010 14:16

Nu har jeg jo fået den herligste støtte mht Snuske, så jeg vil da helt sikkert også støtte Carmens mand og sige at 10 smæk for hver ord er rimeligt passende. :D
Brugeravatar
Nordjyde1984
Klub Medlem

Profil: Mand, 26 år, Single, Nordjylland

Indlægaf burren » ons apr 21, 2010 22:00

"En kvinde gør hvad manden vil, når han forlanger, hvad hun ønsker ;o)"

Eller hun stopper helt med at ønske, og se om der kommer noget af det hun forlanger, så hun kan gøre som manden vil :sliderwiggle:
burren

Indlægaf Carmen » ons apr 21, 2010 22:12

burren skrev:"En kvinde gør hvad manden vil, når han forlanger, hvad hun ønsker ;o)"

Eller hun stopper helt med at ønske, og se om der kommer noget af det hun forlanger, så hun kan gøre som manden vil :sliderwiggle:

Tjae, det kan man jo tolke som man vil :)

Citatet er et jeg har fundet andet sted, og syntes bare det var ret godt skrevet/sagt, da det nok er sådan det er i mange hjem.

Ihvertfald tror jeg ikke man skal tage det så alvorligt, men læse det med et glimt i øjet og måske se på med de lidt ironiske briller :wink:

Og synes da også man skal fortsætte med, både at ønske og drømme :P Også selvom man måske ikke altid får dem opfyldt.

Kærlig hilsen
Carmen.
Brugeravatar
Carmen
Formand/Kasserer

Indlægaf Carmen » ons apr 21, 2010 22:21

Nordjyde1984 skrev:Nu har jeg jo fået den herligste støtte mht Snuske, så jeg vil da helt sikkert også støtte Carmens mand og sige at 10 smæk for hver ord er rimeligt passende. :D

:lol:

Håber da at lidt flere, end Idenbare og Claus vil prøve kræfter med krydsordsopgaven, selvom jeg ikke har givet listen over de 39 ord. (Det klagede han også over :oops: Men den offentliggøres naturligvis ved konkurrencens afslutning. Og han skal da ikke have det lettere end andre, bare fordi han er gift med mig :twisted:

Synes alligevel det er lidt trælst at have lavet sådan en opgave, og gjort sig umage, og så der alligevel kan lade sig gøre, at finde en masse ord, som jeg ikke havde planlagt :roll:

Kærlig hilsen
Carmen
Brugeravatar
Carmen
Formand/Kasserer

Indlægaf burren » tors apr 22, 2010 22:18

drømmer og ønsker skam ganske sødt :lol:
var bare en omvendt kommentar
en anelse provokrende
som ikke er andet end provokation

god uge fortsat
burren

Indlægaf Carmen » fre apr 23, 2010 06:59

burren skrev:drømmer og ønsker skam ganske sødt :lol:
var bare en omvendt kommentar
en anelse provokrende
som ikke er andet end provokation

god uge fortsat

:lol: Håber du får noget ud af det så :wink: Altså provokationen.

Kærlig hilsen
Carmen
Brugeravatar
Carmen
Formand/Kasserer

Indlægaf burren » lør maj 22, 2010 09:29

findes der et link til krydsord,
eller skal jeg forsøge bruge en halv dag få den kopierer og så skrive den af og så forsøge finde ord.

Puha tror jeg hopper over denne gang, hvis altså ikke der findes en kvik måde at downloade krydsordet.
Prøvede igen, men

Hmm
den computer både tænker og handler ganske anderledes og ikke som jeg vil.
1.2.3.4.5.6.7.8.9.......7500, 7600...osv
tror jeg kaster mig over strygetøjet istedet. den står der endnu, havde håbet nisserne havde fjernet den i løbet af natten, men suk, de sover sikkert...
burren

Indlægaf Carmen » lør maj 22, 2010 11:53

burren skrev:findes der et link til krydsord,
eller skal jeg forsøge bruge en halv dag få den kopierer og så skrive den af og så forsøge finde ord.

Puha tror jeg hopper over denne gang, hvis altså ikke der findes en kvik måde at downloade krydsordet.
Prøvede igen, men

Hmm
den computer både tænker og handler ganske anderledes og ikke som jeg vil.
1.2.3.4.5.6.7.8.9.......7500, 7600...osv
tror jeg kaster mig over strygetøjet istedet. den står der endnu, havde håbet nisserne havde fjernet den i løbet af natten, men suk, de sover sikkert...

LINK TIL KRYDSORD :love

Kærlig hilsen
Carmen
Brugeravatar
Carmen
Formand/Kasserer

Indlægaf RikkeHC » lør maj 22, 2010 20:56

Gælder opdeling af sammensatte navneord også. Altså Gryde Ske Grydeske. Er det et eller tre ord. Ja jeg er altså dansklærer......
rikkehc, fræk og uartig tøs
Brugeravatar
RikkeHC
Klub Medlem

Profil: Kvinde, 32 år, Single, Sjælland/Bornholm

Indlægaf Sigrid » lør maj 22, 2010 21:14

Hi hi Rikke jeg overvejede det samme og jeg er bestemt ikke dansklærer
Brugeravatar
Sigrid
Gammel i gårde

Profil: Kvinde, 36 år, Single, Sjælland/Bornholm

Indlægaf Carmen » søn maj 23, 2010 10:00

RikkeHC skrev:Gælder opdeling af sammensatte navneord også. Altså Gryde Ske Grydeske. Er det et eller tre ord. Ja jeg er altså dansklærer......

Tjae :? Kreativt, hvis man kan give smæk med en gryde vil jeg sige :lol: Så nej ikke i ethvert tilfælde.

Det er selvfølgelig heller ikke let, når jeg ikke var så flink at lægge min ordliste ud.

Idenbare fandt jo også et par ord som jeg ikke havde på, som jeg alligevel vælger at godkende. Til gengæld er der et par ord på som han ikke har fundet - endnu så vidt jeg ved :wink:

Og min egen mand, har kæmpet en brav kamp, og alligevel fundet en masse ord, som ikke er på min liste. Mange af hans ord, har heller ikke nogen sammenhæng med smæk/opdragelse etc. Det var han også ret utilfreds med, at jeg så ikke ville godkende dem. I det hele taget var han utilfreds over at jeg ikke ville hjælpe :twisted: Det kommer nok til at koste mig x-antal smæk ( uretfærdigt synes jeg - eller også vil jeg bare nyde det :love )

Jeg synes bare i skal finde alle dem i kan, også sammensatte ord :) Så må jeg efterfølgende vurdere om/hvilke der slipper igennem. Tænker må nok gøre det i samarbejde med en uvildig som ikke har været med i konkurrensen, så det går reelt til. Det kunne være Mads hvis han vil.

Det er trods alt første gang jeg selv, har forsøgt mig med at kreere sådan en opgave, så "fejl" og uregelmæssighedder har tilsyneladende sneget sig ind, trods alle mine anstrengelser for at undgå det :?

Kærlig hilsen
Carmen
Brugeravatar
Carmen
Formand/Kasserer

Indlægaf claus » søn maj 23, 2010 19:14

RikkeHC skrev:Gælder opdeling af sammensatte navneord også. Altså Gryde Ske Grydeske. Er det et eller tre ord. Ja jeg er altså dansklærer......

glad andrer også tænker såden :lol:

jeg fant næsten dobelt så mange ord en carmen sier der er på henes liste så det må hun kunne gøre bedrer en anden gang vis der skal laves noet linende :twisted:

hilsen
Claus
Brugeravatar
claus
Klub Medlem

Profil: Mand, 52 år, Gift/i parforhold, Sjælland/Bornholm

Indlægaf Sigrid » søn maj 23, 2010 20:18

Får helt ondt af Carmen. Nu har hun brugt en masse tid på at lave den konkurrence og så er vi alle sammen bare "efter hende" :) . For når det er pointeret at det er ord i SUK sammenhæng er der jo rigtig mange af ekstraordende der tydeligvis ikke hører med.
Syntes det er dejligt at du gad lave den, tak for det 8) .

Knus fra Sigrid
Brugeravatar
Sigrid
Gammel i gårde

Indlægaf RikkeHC » søn maj 23, 2010 22:04

det var bestemt ikke ment som en kritik af krydsen. jeg synes det er et rigtig godt arbejde du har gjort Carmen og jeg glæder mig til at få løst den.
rikkehc, fræk og uartig tøs
Brugeravatar
RikkeHC
Klub Medlem

Profil: Kvinde, 32 år, Single, Sjælland/Bornholm

Indlægaf Carmen » søn maj 23, 2010 22:24

RikkeHC skrev:det var bestemt ikke ment som en kritik af krydsen. jeg synes det er et rigtig godt arbejde du har gjort Carmen og jeg glæder mig til at få løst den.

Det ved jeg såmænd godt Rikke :lol: Ihvertfald tager jeg det ikke som kritik, i negativ forstand. Nok mere fra den positive og/eller humoristiske side.

Jeg synes også selv det har været sjovt at lave den. Også sidenhen at opdage at den, godt hjulpet af jer andre, ligesom lever sit eget liv, med alle de ekstra ord, der dukker op. Smække relaterede ord, eller ej :lol:

Og nej, jeg er såmænd heller ikke dansklærer :wink: Dog bedre til dansk end til matematik og andre sprog :roll:

Kærlig hilsen
Carmen
Brugeravatar
Carmen
Formand/Kasserer

Indlægaf Sigrid » søn maj 23, 2010 23:31

Rikke det var egentlig heller ikke sådan jeg opfattede det, min kommetar var egentlig mest for sjov, men det kan jo være svært at se på skrift. Egentlig opfatter jeg kommentarerne, primært som godmodige drillerier
Brugeravatar
Sigrid
Gammel i gårde

Indlægaf idenbare » man maj 24, 2010 00:14

Ja - jeg holder nu rigtig meget af alle de forskellige konkurencer, der har været i vores lille forum og skal vi så ikke lade det ligge og vende tilbage til udgangspunktet:

Den originale facitliste, består af ord, som har med smæk/dominans at gøre.

Og til Carmen, jeg beundrer den måde, hvor på du får vendt negativt til positvt.

idenbare
idenbare
Klub Medlem

Profil: Mand, 55 år, Single og søgende, København

Tilbage til Konkurrencer