British spanking

Kender du et spændende og inspirerende udenlandsk link om erotisk dominans, gammeldags opdragelse & DD så post dem her ;o) (Undgå ekstrem SM )

British spanking

Indlægaf le diable angélique » tirs sep 15, 2015 23:03

www.britishspanking.com

Hmm, jeg ved ikke lige hvorfor jeg ikke har smidt dette link på noget før. British spanking er et debat-site meget lig dette men selvfølgelig en del større og på engelsk. Jeg har fået en del gode kontakter derinde og der er en masse interessante debatter. Hvis man er til chat, så tror jeg sådan set også at den del af sitet er velbesøgt men det er ikke noget jeg personligt gør mig så meget i. Ofte laver brugerne derinde også arrangementer - både mindre "munches" hvor der er mulighed for, at mødes med ligesindede for at hyggesnakke og større fester, hvor der er rig mulighed for, at lege igennem og opleve det engelske spanking miljø. Man skal have været medlem i tre måneder før man kan tilmeldes en fest, men hvis man som os kommer laaaang vej fra så er min erfaring at de er til at tale med.
Jeg er ikke flabet - jeg er "alternativt høflig"
Brugeravatar
le diable angélique
Bestyrelsesmedlem

Profil: Kvinde, 31 år, Gift/i parforhold, København

Re: British spanking

Indlægaf aida » ons sep 13, 2017 12:49

Hahaha, du må have gjort indtryk på dem - der var adskillige der nævnte dig da jeg præsenterede mig selv :lol:
Brugeravatar
aida
Klub Medlem
Klub Medlem

Profil: Kvinde, 42 år, Gift/i parforhold, Sjælland

Re: British spanking

Indlægaf le diable angélique » ons sep 20, 2017 22:23

:teeter

Jeg er ellers ikke særligt aktiv derinde, men jeg kigger forbi fra tid til anden. British Spanking var engang helt fantastisk og der skete virkelig mange ting derinde. Nu er der i mine øjne mest af alt politiske diskussioner, tråde om engelsk fodbold og halvhjertede personal ads. De er faldet meget af på den siden Fetlife blev stor. Men der er da guldkorn ind imellem og der er nogle søde mennesker også. Jeg har haft fornøjelsen af at møde nogle stykker og jeg har skrevet sammen med nogle on og off i flere år ligeså.
Jeg er ikke flabet - jeg er "alternativt høflig"
Brugeravatar
le diable angélique
Bestyrelsesmedlem

Profil: Kvinde, 31 år, Gift/i parforhold, København

Tilbage til Link - udenlandske