Carmen skrev:Jeg håber ikke at jeg har ødelagt noget, ved at aktivere avatarde var nemlig ikke aktiveret.
idenbare skrev:Hej,
Det er ikke muligt af sende private mails, til feltet forbliver tomt.
Det er heller ikke muligt at få et samlet overblik over seneste indlæg.
idenbare
spardame1965 skrev:Det er sørme en pæn version![]()
Hvordan ændrer man adgangskode?
For at komme ind i den nye version, måtte jeg rekvirere en ny adgangskode, og den fik jeg og kunne derefter logge på. Men kan man ikke ændre den![]()
spardame
idenbare skrev:Hej,
Det er ikke muligt af sende private mails, til feltet forbliver tomt.
Det er heller ikke muligt at få et samlet overblik over seneste indlæg.
idenbare
idenbare skrev:Hej Carmen og Mads,
Endnu en lille ting jeg virkelig savner i den nye version.
Når man vælger "Tilmeldte Brugere" får man følgende oversigt:
RangBrugernavn, Indlæg, Hjemmeside, Geografisk sted, Tilmeldt.
Her mangler efter min mening en vigtig oplysning, som var der før, nemlig HVORNÅR brugerne senest var logget på.
Med venlig hilsen
idenbare
idenbare skrev:så mon ikke du som altid finder en brugbar løsning.
idenbare
Mads skrev:Så skulle alle registrerede bruger kunne se sidste login for alle brugere i listen "Tilmeldte brugere".
Og jeg har ændret så listen åbner med brugerne sorteret efter sidste login med de seneste indloggede først. Er det ikke det mest interessante?
Er der flere nyttige ting fra version 2, som I savner i den nye version?
mvh Mads
Mads skrev:Så, nu tror jeg listen med "Tilmeldte brugere" virker for både administratorer og registrerede brugere.
Når den åbner første gang er listen sorteret efter "SENEST AKTIV" således at seneste indloggede er først i listen.
Ved at klikke på en overskrift som "BRUGERNAVN", "INDLÆG" etc. sorteres listen efter det. Ved gentagne klik på samme overskrift skifts retningen for sorteringen.
Hilsen Mads
Synes bare æ,ø,å ser lidt sjove ud Tilbage til Hjælp til forummet
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst